.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت لغو سفر عارف به شیراز چه بود؟

در پاسخ به گفته هاي دبير مجمع دانشجويان عدالتخواه شيراز كه گفته بود عارف و توفيقي سفرشان را به شيراز به خاطر اعتراض دانشجويان لغو كردند عضو هيات مديريه بنياد امور ايرانيان مي گويد اين خبر كذب است.

به گزارش شمال نیوز عضو هیات مدیره بنیاد امور ایرانیان برخی اخبار مبنی بر لغو سفر عارف به شیراز به خاطر اعتراضات تشكل‌های دانشجویی را تكذیب كرد و گفت: شركت در اجتماعات دانشجویی همواره از مسائل جانبی سفرهای آقای عارف بوده است و ایشان به خاطر احساس تعلق به فضای دانشگاهی و دانشجویی در جریان سفرها دعوت های دانشجویی را رد نمی كردند.

حسن رسولی در گفت‌وگو با ایلنا و در واكنش به مصاحبه دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز با یكی از خبرگزارهای مبنی براینكه به خاطر اعتراضات تشكل‌های دانشجویی سفر محمدرضا عارف رییس بنیاد امور ایرانیان به همراه جعفر توفیقی لغو شده است، این مسئله را كذب دانست و گفت: سفرهای استانی عارف در شرایط فعلی با هدف افتتاح و راه اندازی شعب بنیاد امور ایرانیان صورت می‌گیرد.

هادی مسعودی دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز فارس، گفته بود: جعفر توفیقی مشاور وزیر علوم و محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان قرار بود سفری به شیراز داشته باشند که با توجه به اعتراض دانشجویان این سفر لغو شد. وی افزوده بود: محمدرضا عارف، بنا بود در این سفر برای دانشجویان دانشگاه شیراز سخنرانی کند که با توجه به لغو این سفر این سخنرانی هم لغو شد.
او گفته بود كه از زمان انتشار اين خبر دانشجويان نسبت به آن اعتراض كردند و به خاطر اين اعتراض اين سفر لغو شده است.

اما عضو هیات مدیره بنیاد امور ایرانیان با اشاره به افتتاح شعب این بنیاد در استان‌های خراسان رضوی و اصفهان، مي‌گويد: در مورد استان فارس گزارشی از مقدمات تاسیس شعبه در جلسه اخیر هیات مدیره بنیاد ایرانیان در روز یكشنبه مطرح و تشخیص این بود كه مقدمات كامل برای راه‌اندازی فراهم نشده است.

وی با بیان اینكه این سفر لغو نشده و تنها تا زمان فراهم شدن مقدمات به تعویق افتاده است، ادامه داد: شركت در اجتماعات دانشجویی همواره از مسائل جانبی سفرهای آقای عارف بوده است و ایشان به خاطر احساس تعلق به فضای دانشگاهی و دانشجویی در جریان سفرها دعوت های دانشجویی را رد نمی كردند. رسولی تصریح كرد: هر دلیلی جزء مسائلی كه مطرح كردم كذب و بی‌پایه و اساس است.

در هفته هاي گذشته دو واقعه درباره سخنراني‌ها و اعتراضات رخ داد كه بي ارتباط با اين خبر نيست. اول سخنراني و حضور يونسي دستيار رئيس جمهور در امور اقوام بود. يونسي كه به شيراز سفر كرده بود در سخنراني مسائلي همچون طرح شير و خورشيد پرچم ايران و همچنين جوانان اصلاح طلب اسرائيلي را بيان كرد كه با انتقادات گسترده اي روبه رو شد. اگرچه سخنراني او در شيراز لغو و يا نشد اما گفته شده بود كه در يكي از اين سخنراني‌ها به اعتراضاتي صورت گرفته است.

در تحولي ديگر هفته گذشته سخنراني سيدحسن خميني در ايلام به علت آنچه اعتراضات دانشجويان در مقابل دانشگاه بيان مي‌شد لغو شد. لغو اين سخنراني و نحوه اعتراض به آن نيز با انتقاد زيادي همراه بود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.